Výrazným fenoménem uplynulých několika let je v segmentu retailového bankovnictví nástup bezpoplatkových a nízkopoplatkových bank. Odchod klientů k těmto bankovním štikám představuje hrozbou dosavadnímu sladkému životu českých bankovních sumců, mezi něž samozřejmě patří i Česká spořitelna.
Člověk by si říkal, že za takové situace je zvyšování tolik kritizovaných bankovních poplatků rovno dráždění kobry bosou nohou. V centrále České spořitelny si však zřejmě myslí něco jiného. A tak zbývajícím klientům nadělili k „letním Vánocům“ dáreček, který příliš nepotěší.
Jak vyplývá z oznámení České spořitelny klientům, mění „Banka pro život“ zhruba čtyřicet položek ve svém ceníku, přičemž většina upravovaných poplatků jde výrazně směrem vzhůru. U čtyř položek ceníků jde o změny podstatné a dopadnou na velký počet klientů Spořitelny.
TIP: Brokerjet České spořitelny omezuje své služby.