Geniální marketing „po italsku“

Italové přišli na celkem originální způsob jak prezentovat výkvět svého průmyslu po celém světě. Prostě jej naloží na svoji nejmodernější letadlovou loď Cavour a vyrazí s ním na „okružní cestu kolem světa“. Jak jistě uznáte, jedná se o celkem elegantní a jistě i efektní využití drahé vojenské techniky. A pro dobrý účel.

Abych byl zcela přesný, na okružní „marketingovou“ cestu kolem světa vyrazila flotila hned čtyřech italských válečných plavidel. A to před pár dny.

Flotila je na cestě do devatenácti afrických a arabských přístavů a na těchto zastávkách bude prezentovat italská letadla, rakety, děla, bezpilotní stroje, telekomunikační techniku, ale také italský nábytek, pneumatiky Pirelli a mnoho dalších klenotů italského průmyslu.

Celou plavbu, jejíž náklady jsou odhadovány na 20 milionů EUR, uhradí ze dvou třetin italské soukromé i státní firmy.

Další cesta, tentokráte do Brazílie, je naplánována již na příští jaro.

Osobně to považuji za celkem originální způsob prezentace italských výrobků. Všichni víme, že praktická ukázka takového zboží nemůže být ničím nahrazena. A na jednu jedinou letadlovou loď se vejde spousta produktů, tedy i těch nevojenských.

Nyní jenom přemýšlím, jak by se měli zachovat Češi a na co by ukázky našich výrobků měli naložit a kam s nimi vyrazit. A má o ně někdo ještě zájem? Zřejmě by to odvezly naše Tatrovky a Škody. A možná to není tak úplně blbý nápad, co myslíte?  

Upozornění k CFD: Rozdílové smlouvy jsou komplexní nástroje a v důsledku použití finanční páky jsou spojeny s vysokým rizikem rychlého vzniku finanční ztráty. U 51 až 76 % účtů retailových investorů došlo při obchodování s rozdílovými smlouvami ke vzniku ztráty. Měli byste zvážit, zda rozumíte tomu, jak rozdílové smlouvy fungují, a zda si můžete dovolit vysoké riziko ztráty svých finančních prostředků.

© 2024 Vpenize.cz | Nakódoval Leoš Lang