Původně v Applu označovali svoji Apple TV jako produkt, který je spíše koníčkem a produktem doplňujícím. Stává se z toho ovšem produkt s velmi zajímavou dynamikou růstu. V tento okmažik je to dokonce nejrychleji rostoucí produkt Applu. Ostatně tak se to i stává, když se dělají věci s láskou a pro zábavu.
V minulém fiskálním roce prodal Apple svých Apple TV za jednu miliardu dolarů. V grafu níže vidíte dynamiku růstu prodejů Apple TV. Prodeje poskočily tak, že i Tim Cook přiznal, že je těžké nadále označovat Apple TV za „hobby“. Tohoto digitálního mediální přehrávače Applu se od roku 2007 prodalo již 28 milionů kusů.
Konkurencí je např. WD TV, Roku, Google TV či Smart TVs.
TIP: Na portálu KG.cz se nachází obrovské množství zajímavých článků: například tento o kartě crypto.com.
Apple TV není nic jiného, než zařízení, které zapojíte do vaší TV a umožní vám sledovat internetové video. Dalo by se to označit za přechodné řešení. Ale přechodné řešení, které funguje a získává na oblibě. Následujícím řešením by již měla být TV plně propojena s internetem.
Dříve či později bude TV plně propojena s internetem a lidé si budou, pokud budou chtít, vytvářet vlastní TV programy podle nálad či aktuálních potřeb. A v Applu mají dobré předpoklady chytit tuto vlnu.